e-Kartoteka – opis funkcji

Udostępniamy „Elektroniczną Kartotekę Mieszkańca” – nazwaną w skrócie „e-Kartoteką”.

Opcja ta umożliwia właścicielom lokali, z poziomu przeglądarki internetowej wgląd do stanu własnych należności i zobowiązań.
Można na bieżąco sprawdzić, czy są zaległości w opłatach, nadpłaty oraz jaki jest wynik rozliczenia wody, a także za co i ile płacimy.
Sprawdzić możemy czy na konto wspólnoty mieszkaniowej dotarła nasza wpłata i w jakiej wysokości.

Aplikacja poprawia organizację współpracy pomiędzy administracją a właścicielami, oszczędza czas oraz umożliwia lepszą komunikację.

Właściciel otrzymuje indywidualny login i hasło do „e-Kartoteki”.
Po zalogowaniu się na własne konto, mamy wiele możliwości poza podglądem własnych rozliczeń.
Możemy zmienić otrzymane hasło na inne, zgłosić zmiany danych ewidencyjnych oraz każdą inną sprawę np. awarię w budynku bądź lokalu. Informacja dotrze niezwłocznie do administratora.
Możemy także zapoznać się z aktualnymi informacjami dotyczącymi nieruchomości (np. planem gospodarczym, bieżącymi ogłoszeniami itp.) oraz pobrać udostępnione dokumenty.
Pod ręką jest także aktualny numer konta bankowego czy też numery telefonów przydatnych w nagłych przypadkach.